در عرصه خدمت به جامعه ایثارگری تاثیرگذار باشیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بایستی رسیدگی به امور و رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرد.

به گزارش قاب خبر: بهرام ستاری در گردهمایی معاونان و روسای بنیاد شهید شهرستان‌های تابعه لرستان بیان کرد: خدمت در نظام اسلامی ارزشمند است و رسیدگی به خانواده شهدا وظیفه شرعی می باشد و باید در عرصه خدمت به جامعه ایثارگری تاثیرگذار باشیم.

وی افزود: پاسخگویی به انتظارات خانواده شهدا در اولویت‌ قرار دارد زیرا کشور مرهون خون شهدا است و در این راستا نباید پیشکسوتان شهادت به فراموشی سپرده شوند؛ حفاظت از خون شهدا در تکریم خانواده شهد می باشد.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا به منزله پاسداری از نظام اسلامی است و اگر در جامعه عزتی وجود دارد در سایه‌ ایثارگری‌ها و فرهنگ شهادت می باشد، اولویت خدمت رسانی‌ها با خانواده شهدا بوده و مسوولان بدانند این قشر در خط مقدم خدمت‌رسانی‌ها قرار گیرند.

ستاری بیان کرد: آثار آزادگی در تاریخ برگرفته از فداکاری‌هایی است که جامعه ایثارگری بدون چشمداشت انجام داده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مسکن، بهداشت و درمان، اشتغال و امور اداری جامعه ایثارگر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: تحول در سیستم اداری از دیگر رویکردهای دولت جدید است که این تحول باید ایجاد شود همچنین شعارهای انقلاب باید زنده شود.