حریق در مرکز سوخت ال پی جی در خرم آباد/ دو‌ مصدوم و سوختن دو خودرو

قاب خبر: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: حریق در مرکز سوخت ال پی جی در خرم آباد، علاوه بر خسارت به دو‌ مغازه کناری، دو‌ مصدوم بر جا گذاست و دو خودرو طعمه حریق شدند.

به گزارش قاب خبر: منصور میرزایی با اشاره به ایجاد حریق در یک جایگاه «ال پی جی» در منطقه گلدشت شهر خرم آباد، گفت: عصر پنج شنبه ساعت ۱۷ و ۵۶ دقیقه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام حریق شد که بلافاصله همکاران ما از سه ایستگاه آتش نشانی اطفای حریق به این منطقه اعزام شدند.

میرزایی تصریح کرد: در جریان این حریق، دو نفر که تلاش کرده بودند حریق را اطفا کنند، مصدوم شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به استعلامی که از ۱۱۵ گرفتیم، یک نفر از این مصدومان ۲۵ درصد سوختگی و یک نفر نیز بین ۳۵ تا ۴۰ درصد سوختگی داشته است.

میرزایی تصریح کرد: در جریان این حریق دو خودروی پراید و سمند که در این جایگاه «ال پی جی» بودند، به صورت ۱۰۰ درصدی در حریق سوخته‌اند.

وی عنوان کرد: این حریق به مغازه‌های کنار این جایگاه «ال پی جی» غیر مجاز سرایت کرده و دو مغازه دچار خسارت شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه خطر جانی نداشتیم، اما شاهد خسارت به دو خودرو و مغازه کنار این جایگاه بودیم.

وی افزود: متأسفانه با وجود تذکرهای فراوان، همچنان شاهد فعالیت این جایگاه‌های غیر مجاز «ال پی جی» در شهر خرم آباد هستیم.

میرزایی به فعالیت غیر مجاز این جایگاه و مراکز «ال پی جی» در شهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: ما تنها می‌توانیم به این مراکز اخطار بدهیم و دستور قضائی نداریم، اما برای جلوگیری از حوادث بعدی باید جلوی فعالیت این مراکز غیر مجاز گرفته شود.