جشنواره ملی اقوام؛ فرصت سرمایه گذاری و معرفی محصولات مددجویان
به گزارش قاب خبر: همایون عمودی زاده تصریح کرد: جشنواره ملی فرهنگ اقوام، فرصت سرمایه گذاری و معرفی محصولات مددجویان و دست یابی جامعه هدف به بازار فروش است.
وی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی یک فرصت مغتنم برای معرفی کسب و کارهای محصول محور است.
عمودی زاده گفت: بسیاری از مواقع شاهد هستیم که محصول تولید شده توسط مددجویان هم با کیفیت است و هم هیچ عیب و نقصی ندارد و هم قیمتش نسبت به محصولات مشابه در بازار مناسب تر است، اما بدلیل ضعف در نحوه معرفی محصولات و نبود بازار های پایدار، آن کسب و کار با شکست بزرگی در فروش روبرو می شود.
مدیرکل بهزیستی لرستان اظهار کرد: ارزش یک محصول تولیدی را بیشتر از هر چیز نحوه معرفی آن محصول بیان می کند.
عمودی زاده ادامه داد: برند سازی، تطبیق محصولات با بازار، نیاز سنجی و معرفی ویژگی های محصولات به بازار و مشتریان می تواند گامی اساسی در راستای فروش بالای تولیدات بدست بدهد.
مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۷۰۰ شغل برای مددجویان ایجاد شده است گفت: با توجه به تسهیلات اشتغالزایی که از ۸۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون است. می توانیم از راههایی چون پرداخت تسهیلات بانکی، حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی، جبران عدم کارایی معلولان، استخدام ۳ درصد، معرفی مددجویان به مراکز غیر دولتی و بخش خصوصی در زمینه های خدمات، صنعت، گردشگری و کشاورزی به اشتغال جامعه هدف کمک کنیم.
وی با اشاره به اولویت جدی اشتغال و معیشت مددجویان گفت: برش سال ۱۴۰۱ برای ایجاد اشتغال ۲۸۰۰ شغل است که اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان به آن تخصیص داده شده است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰