ثبت رسمی تعاونی تامین نیاز پلیمر لرستان

قاب خبر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت : خوشه پلاستیک لرستان با همکاری و حمایت شرکت شهرک صنعتی استان لرستان موفق به ثبت اولین تعاونی تامین نیاز پلیمر استان لرستان گردید.

به گزارش قاب خبر: فرزاد محمدی اعلام کرد : تشکیل  تعاونی تامین نیاز ، فصل جدیدی در روابط بین صنعتگران  خوشه پلاستیک استان لرستان بوده و ﺗﺮوﯾﺞ و ﺗﺤﮑﯿﻢ ﻣﺸﺎرﮐﺖ، ﻫﻤﮑﺎری و ﺗﻌﺎون عمومی ، ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻧﯿﺎزﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮک اﻗﺘﺼﺎدی، اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ اﻋﻀﺎء و ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺗﺤﻘﻖ ﻋﺪاﻟﺖ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ، همچنین فروش مشترک محصولات به منظور افزایش تنوع تولید و گسترش سبد محصولات را محقق می سازد. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد : پس از گذشت یک سال از خوشه پلاستیک لرستان ، تعاونی تامین نیاز پلیمر با هدف انسجام بخشی و هم افزایی توان واحدهای تولیدی صنعت پلاستیک استان ، مواجهه با مداخلات یک جانبه دولتی در صنعت پلاستیک، پر کردن خلا تشکل های صنعتی و نمایندگان واقعی تولیدکنندگان استان در فرآیند تصمیم گیری نهادهای دولتی و ممانعت از شکل گیری تصمیمات یک طرفه و همچنین استفاده از مزایا خرید مشترک مواد اولیه و فروش مشترک محصولات با عضویت ۲۰ واحد صنعتی فعال در حوزه پلاستیک لرستان تشکیل شد.

وی ادامه داد : امید است با تشکیل این تعاونی و توافقنامه با پتروشیمی های کشور خرید اعتبار اسنادی برای واحدهای ذینفع موثر گردد.

وی تصریح کرد: به منظور استفاده از تسهیلات تعاونی در حاشیه تور بازدید نمایشگاه ایران پلاست صحبت هایی هم با مدیریت اتحادیه صنایع پایین دستی پتروشیمی صورت گرفته است  که به زودی تفاهم نامه های مربوطه به منظور استفاده از تسهیلات اتحادیه در حمل بار ، خرید اسنادی و مزایای بانکی انعقاد می گردد.