تولد دوباره ایران اسلامی در ۱۵ خرداد ماه

استاندار لرستان در پیامی مردم ولایتمدار لرستان را به حضور در مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد دعوت کرد .

به گزارش قاب خبر: در پیام فرهاد زیویار آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعی‏ إِلى‏ رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلی‏ فی‏ عِبادی وَ ادْخُلی‏ جَنَّتی‏» فجر/۲۷_۳۰.

سال ها می گذرد حادثه ها می آید انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.

خردادماه همیشه برای ملت رشید ایران و همه آزادگان جهان یادآور قیام حماسی مردم به رهبری امام خمینی «ره»است که منشأ پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در سال پنجاه و هفت شد و در تقویم ظلم ستیزی ملت ایران بعنوان یک برگ پر افتخار رقم خورد و موجب سند حقانیت این قیام در برابر طاغوت و طاغوتیان شد و‌ نقش امام خمینی ( ره ) را به عنوان راهنما و راهبر قیام های مردم بر علیه رژیم ستم شاهی در اعصار تاریخ به یادگار گذاشت .

 

دفتر آزادگی ملت ایران در ۱۵ خرداد به گونه‌ای ورق خورد که تمام سردمداران تا دندان مسلح و ظالم رژیم شاهنشاهی در برابر خون های ریخته شده مردم مسلمان ایران در این روز به زانو درآمدند .

شکی نیست ایران اسلامی در پانزدهم خرداد ماه تولدی دوباره یافت و شکوفایی این روزهای کشور عزیزمان مدیون رهبری امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و در ادامه با هدایت جانشین خلف آن امام بزرگوار مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای «مدظله العالی» و خون شهدای انقلاب به بار نشسته است .

اینجانب با اندوه فراوان سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهیدان قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت عرض می نمایم و از مردم ولایتمدار و مسلمان استان لرستان دعوت می کنم تا با حضور خود در مراسم روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق نمایند .