توقیف تانکر حامل ۶۰ میلیارد ریال آجیل قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامي استان از کشف ۱۱ تن و ۲۶۸ کيلوگرم مغز بادام درختي و بادام هندي و گردوي جاجي قاچاق به ارزش ۶۰ ميليارد ريال از تانکر حمل سوخت در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش قاب خبر، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری محور “آزاد راه خرم آباد- پل زال”، به یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مظنون و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده، ۴ هزار و ۲۹۹ کیلوگرم مغز بادام درختی، ۵ هزار و ۱۳۰ کیلوگرم بادام هندی و یک هزار و ۸۳۹ کیلوگرم گردو خارجی بدون هرگونه مدارک و اسناد مثبته گمرکی که به طرز ماهرانه ای در داخل تانکر حمل مواد سوختی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطر نشان کرد: برابر نظریه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده که یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سردار الهی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، در اسرع وقت مراتب را با شماره ۱۱۰ در میا بگذارند.