توسعه شبکه ملی فناوری اطلاعات برای کسب‌وکار و تحقق اقتصاد دیجیتال در لرستان

قاب خبر: مدیر مخابرات لرستان از آمادگی جهت توسعه شبکه ملی فناوری اطلاعات در همه حوزه ‌های کسب‌وکار و تحقق اقتصاد دیجیتال در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: نبی اله شمسی فر،در دیدار با حجت الاسلام «سعید شهواری»،رئیس کل دادگستری لرستان،گزارشی از اقدامات انجام ‌شده جهت ایجاد زیرساخت فیبر نوری برای در سطح استان ارائه کرد و از مذاکرات انجام‌ شده برای دسترسی کلیه سازمان‌ها و نهادهای دولتی جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک و ایجاد زیرساخت لازم برای مکانیزه کردن کلیه خدمات دولتی خبر داد.

وی همچنین با اشاره  به گستردگی شبکه امن فیبر نوری شرکت مخابرات در سطح استان،آمادگی خود را برای تحقق اهداف عالیه دولت در زمینه توسعه زیرساخت جهت توسعه شبکه ملی فناوری اطلاعات در همه حوزه ‌های کسب‌وکار و تحقق اقتصاد دیجیتال اعلام کرد.

شمسی فر بیان کرد: مخابرات آمادگی لازم جهت اتصال ساختمانهای اداری دادگستری و شوراهای حل اختلاف در استان را به شبکه فیبر نوری، واگذاری سرویس اینترنت مخابرات به کارکنان با شرایط ویژه و فعالسازی سیم کارت سازمانی جهت مدیران و کارکنان دادگستری را دارد.

حجت الاسلام «سعید شهواری»،رئیس کل دادگستری لرستان نیز در این دیدار اززحمات و احساس وظیفه مدیران مخابراتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم قدردانی کرد.