تقدیر مدیرعامل شرکت مخابرات از تلاشگران مجموعه مخابرات در پوشش ارتباطی مراسم اربعین حسینی

قاب خبر: با توجه به حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیاده‌روی اربعین حسینی و همچنین بررسی پوشش ارتباطی این ایام، از تلاشگران مجموعه مخابرات ،وزارت ارتباطات، رگولاتوری و اپراتورهای عراقی و ایرانی در پوشش ارتباطی مراسم اربعین حسینی قدردانی کرد.

به گزارش قاب خبر: سلطانی بیان کرد:  همکاران مخابراتی با تقویت و افزایش ظرفیت شبکه، زیرساخت های موردنیاز اپراتورهای ارتباطی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، صدا و سیما، پایانه‌های گمرک مرزی، نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی و … با حداکثر توان در این مسیر کوشیدند.

وی با اشاره به اقدامات مثبت انجام شده و هم افزایی اپراتورهای مخابراتی ایرانی و عراقی در پوشش هر چه بهتر مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: این حجم از خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی علی رغم حجم عظیم مشتاقان زیارت کربلای معلی جای تقدیر و تشکر دارد .

وی با تاکید بر افزایش ضریب پایداری شبکه ارتباطی مخابرات در پیاده روی اربعین حسینی گفت : اقدامات مهمی در خصوص توسعه و پایداری شبکه از قبیل تامین مسیرهای فیبرنوری اصلی و فرعی، تامین باطری و دستگاه های تولید برق رزرو در زمان قطع برق و نصب سایت های سیار پرتابل در نقاط مختلف با هدف افزایش پوشش خدمات ارتباطی زائران اربعین حسینی، صورت گرفت  همچنین علاوه بر تمهیدات لازم برای پایدار بودن شبکه مخابراتی و  ارائه خدمات زیرساختی به دستگاه های خدمت رسان  اقدامات غیر فنی نظیر تامین اسکان و امکانات رفاهی همکاران زائر در شهرهای مرزی با کشور عراق انجام شد که مورد استقبال زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع  قرار گرفت .

سلطانی ارایه خدمات پایدار، با کیفیت و مستمر به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را از افتخارات مجموعه شرکت مخابرات ایران در این ایام دانست و گفت : در حوزه پشتیبانی نیز، تیم‌های متعددی در مجموعه مخابرات به صورت شیفت و شبانه‌روزی، وضعیت پایداری شبکه را کنترل کردند .

وی افزود : wifi رایگان در پایانه‌های مرزی چذابه، شلمچه در استان خوزستان و مهران دراستان ایلام و خسروی در استان کرمانشاه و هچنین تمرچین در استان آذربایجان غربی و باشماق در استان کردستان نصب و راه اندازی شد تا شبکه ارتباطی پایداری برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فراهم شود  .