تقدیر از نفرات برتر مسابقه نقاشی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی

قاب خبر: با حضور مدیر عامل شرکت گاز لرستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان، مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقه نقاشی با موضوع مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر:مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: مسابقه نقاشی با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در میان دانش آموزان مقطع ابتدایی استان در زمستان سال گذشته برگزار شد.

کرم گودرزی بیان کرد: پس از ارزیابی بیش از ۱۲۰۰ نقاشی دریافتی به نفرات برتر هر یک از شهرستان های استان جوایزی به رسم یادبود از طرف شرکت گاز اهدا گردید.

گودرزی افزود: طبق تفاهم نامه که بین شرکت و آموزش و پرورش استان منعقد شده است کارشناسان این شرکت هر ساله قبل از شروع فصل سرد با حضور در میان مدارس ابتدایی استان اقدام به آموزش مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی نموده که با توجه به اینکه آموزش این قشر از جامعه به عنوان همیار گاز تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی میان خانواده ها دارد تاثیر آن را در محتوای نقاشی های این عزیزان مشاهده نمودیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به جمعیت بالای دانش آموزی استان، آموزش و مهارت آموزی دانش آموزان می تواند نقش مهمی در مدیریت مصرف انرژی در میان خانواده ها داشته باشد.

رضا عزتی بیان کرد: خوشبختانه با همکاری بین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان این مهم به بهترین شکل ممکن بصورت مستمر در حال انجام است.