تفکر جهادی برمبنای نظام و حکومت مبتنی بر ولایت است

استاندار لرستان در در جلسه هماهنگی گروه‌های جهادی بیان کرد:  همه فعالیتهای ما زیر پرچم  ولایت و نطام جمهوری اسلامی است نظامی که از متن اسلام آمده است، افراد سالم‌تر و دین‌دارتر قبل از ما هم بوده است.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار با بیان اینکه اگر نظام جمهوری اسلامی و حکومت مبتنی  بر ولایت فقیه نبود تفکر جهادی  در این قد و قواره شکل نمیگرفت، بیان کرد:اگر فردی تبدیل به الگو شود سازکار اداری را نیز تحت شعاع خود قرار دهد.

استاندار لرستان عنوان کرد: وقتی بحث اهل بیت مطرح می‌شود نه تنها مرزهای استانی بلکه مرز بندی های سیاسی و ملی هم  کمرنگ می شوند.
وی گفت:  ما در چارچوب مقررات فعالیت می کنیم اما سعی در این داریم مقرراتی که دست و پا گیر و مانع هستند کنار زده شود.

زیویار با بیان اینکه بحث جهادی بیشتر برای اجرای عدالت است ، بیان کرد: در همه جهات هدف اصلی خدمت و عدالت است، برای خریدهای پروژه‌های روستایی بهتر است  از ظرفیت استانی استفاده شود.

وی عنوان کرد:  تفکر جهادی عدالت گرایانه هم مورد عنایت قرار می‌گیرد.

وی در رابطه با بحث احداث موکب در استان بیان کرد: ورودی شهر یا هر نقطه ای که به نظر می‌رسد یا همه شهر‌های استان می توانند در این زمینه قدم هایی بردارند ، از هر فرصتی که در اختیار ما قرار گیرد دریغ نخواهم داشت .
زیویار گفت:  در این دوره همه ادارات کار انجام می‌دهنداما جهت استفاده از امکانات دیگر دستگاهها  اگر لازم شود تکلیف می‌کنیم .

وی با اشاره به اینکه  رقم خوبی در اختیار قرارگاه امام حسن مجتبی( ع) قرار گرفته  بیان کرد: پس باید کاری کنیم  در ارائه کارنامه و سخاوت متفاوت با بقیه استانها  باشیم، لرستان مستحق این نیست که یک ریال از بودجه آن برگردد و امیدوارم در عمل ثابت کنیم .