تدوین اطلس جامع قرآنی در دانشگاه‌های لرستان

قاب خبر: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: تدوین بانک جامع اطلاعات قرآنی (اطلس) دانشگاه‌های استان برای شناسایی چهره‌های قرآنی کل دانشگاه‌های لرستان انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن کبود اظهار کرد: قرآن در همه ساحت‌های زندگی اثرگذار است و هر گونه استفاده از قرآن، همراه داشتن و عمل به آن موجب سعادت است.

وی با اشاره به اهتمام امام راحل به قرآن کریم، ادامه داد: این مهم نشان می‌دهد که قرآن چقدر در زندگی اثر دارد.

حجت الاسلام حاتمی عنوان کرد: امیدوارم جشنواره‌های قرآنی موجب شود پسوند و پیشوند محرومیت از این استان برداشته شود و میزبانی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور برای استان توفیق است.
وی افزود: بدون شک برکات قرآن برای کل استان لرستان و برای دانشگاه‌ها و آموزش استان لرستان موجب برکت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: اگر قرآن در زندگی حاکم شود موجب برکت زندگی‌ها شده و اگر قرآن مطالعه گردد آن موقع است که تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان ما قرآنی می‌شوند.

وی افزود: اگر قرآن مطالعه شود و موجب برکت خواهد شد در عمق کارها باید به آیات قرآن عمل شود و در ساحتهای مختلف زندگی خلق خدا آرامش و آسایش را تجربه کنند. در این جشنواره‌ها باید ایات قرآن تبیین تا خلق خدا در پرتو قرآن کریم سعادتمند شوند.

وی ادامه داد: جهت تدوین اطلس دانشگاه‌های جامعه قرآنی و چهره‌های قرآنی دانشگاه های و خانواده‌های قرانی شناسایی می‌شوند تا نهضت قرآنی لرستان تکمیل شود.

وی تاکید کرد: اگر قرآن به عنوان کتاب زندگی به جامعه معرفی شود زندگی های همه ما آباد خواهد شد.