تاکید بر تعامل دستگاه ها با پلیس در حوزه عفاف و حجاب

امام جمعه بروجرد در راستاي اجرايي شدن طرح نور بر تعامل ساير دستگاه ها با پليس در حوزه عفاف و حجاب تاکيد کرد.

به گزارش قاب خبر: حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امنیت را یکی از مهم‌‌ترین مولفه‌های مهم زندگی انسان عنوان کرد و افزود: حضور مقتدرانه پلیس در جامعه مایه آرامش و امنیت روانی مردم و احساس ناامنی برای مجرمان است.

وی نقش پلیس در برقراری و استقرار نظم و امنیت پایدار در سطح جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: امنیت پایدار حاکم در جامعه حاصل تلاش‌های بی‌وقفه و ایثارگری‌های کارکنان انتظامی است و پلیس توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند.

امام جمعه بروجرد، با تاکید بر تقویت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با پدیده بدحجابی و بد پوششی، اظهار داشت: در مسائل اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی به ویژه بدپوششی و بی حجابی همه نهادها و دستگاه ها باید پای کار بیایند و با وحدت رویه و تعامل و همکاری با پلیس با این پدیده شوم مقابله کنند.

حجت‌الاسلام “سید علی حسینی” با قدردانی از تلاش و زحمات شبانه روزی مجموعه فرماندهی انتظامی گفت: مردم قدردان تلاش ها و زحمات پلیس هستند و کارکنان انتظامی با انگیزه تر از گذشته به مردم خدمت می کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب (طرح نور) توسط پلیس، خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی از اجرای این طرح حمایت و پشتیبانی خواهند بود.

حجت الاسلام حسینی در پایان با بیان اینکه پلیس و دستگاه های متولی از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت قاطع خواهند کرد، گفت: همه ی ادارات، نهادها و سازمان های فرهنگی از جمله دانشگاه ها و آموزش و پرورش می بایست پای کار بیاند و در مسئله عفاف و حجاب از هیچ کوششی دریغ نکنند.