بهره مندی تمام روستاهای دلفان از نعمت گاز

قاب خبر: مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار لرستان ، نماینده مردم  شهرستانهای سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی، ۳۷ طرح گازرسانی در دلفان به افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی گفت : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ششمین روز از دهه مبارک فجر طرح های گازرسانی به ۱۰ روستا و ۹ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان دلفان با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و کلنگ گازرسانی به ۱۸ روستای این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی افزود : گازرسانی در شهرستان دلفان در راستای ایجاد زیر ساخت و رفع محرومیت زدایی از منطقه بوده که با گازدار شدن این ۱۸ روستا همه روستاهای واجد شرایط گازرسانی در شهرستان دلفان از این نعمت بهره مند می شوند.

نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در دوره مسوولیتم در مجلس یازدهم در زمینه گازرسانی دیدم اقدام کم نظیری بود. گازرسانی به ۱۶۰ روستا در کمتر از سه سال نقش مهمی در رفاه مردم و محرومیت زدایی منطقه داشته است.

یحیی ابراهیمی بیان کرد: معتقدم علیرغم همه محدودیتها ، این کار بزرگ فقط با کار جهادی ، انقلابی و پی گیری و تلاش شبانه روزی امکان‌پذیر بود و از مدیریت و کارکنان  شرکت گاز تشکر میکنم.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در این مراسم خدمت رسانی به مردم منطقه دلفان را وظیفه همه دستگاهها برشمرد و اظهار کرد: توجه به مردم این منطقه و ایجاد رفاه برای مردم از ماموریت های خوب شرکت گاز بوده که اینجانب نیز به نوبه خودم از این زحمات و تلاشهای شبانه روزی  قدردانی می نمایم.