بهره برداری از خط لوله تغذیه ۳۵۰ پوند میانکوه شرقی پلدختر

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و نماینده مردم شهرستان های پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، خط لوله تغذیه ۳۵۰ پوند میانکوه شرقی و گازرسانی به ۴ روستای محور چمشک شهرستان معمولان به بهره برداری رسید.

به گزارش قاب خبر، مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: با تلاش و همت مجموعه همکاران در شرکت گاز استان و عوامل اجرایی در راستای ایجاد زیر ساخت و پایداری گاز منطقه اجرای خط لوله تغذیه ۳۵۰ پوند به طول ۲۰ کیلومتر و همچنین گازرسانی به ۴ روستای محور چمشک شهرستان معمولان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال با ایمنی و موفقیت به بهره برداری رسید .

کرم گودرزی ادامه داد: خط تغذیه دادآباد نقش بسیار مهمی در ایجاد زیرساخت گازرسانی روستاهای میانکوه شرقی و صنایع تولیدی و کشاورزی محور آزادراه و در آینده بعنوان خط جایگزین شرایط بحران برای تامین گاز پلدختر میباشد.

وی گفت: طبیعت زاگرس به عنوان یک میراث ارزشمند است که با گازرسانی به این منطقه و برخورداری مردم  از نعمت گاز طبیعی ، از تخریب محیط زیست در این منطقه جلوگیری شده است.

احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ضمن قدردانی از تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز در توسعه گازرسانی استان گفت: ارائه خدمات پایدار گازرسانی در منطقه میانکوه شرقی که از مناطق مهم و مورد توجه در حوزه منابع طبیعی میباشد بهترین عیدی برای مردم منطقه هم زمان با بهار قرآن و عید نوروز بود.

سید حمیدرضا کاظمی، نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز استان بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز ضمن بهره مندی مردم  این منطقه از نعمت الهی گاز طبیعی با توسعه گاز رسانی در منطقه زاگرس و خصوصا استان لرستان از منابع طبیعی و درختان بلوط بیشتر محافظت شده و نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و اقتصاد مولد و پایدار دارد.