برگزاری ۹۰ جلسه ملاقات مردمی در شرکت گاز لرستان طی سه ماهه اول
به گزارش قاب خبر: حسین سپهوند، با اعلام این خبرگفت: در بعد تعامل با عموم مردم و ذینعفان سازمان و در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان جلسه ملاقات عمومی بصورت هفتگی در حال انجام می باشد که ۹۰ جلسه ملاقات مردمی برگزار شده در سه ماهه اول سال جاری نشان از اهتمام شرکت در تحقق رویکرد دولت مردمی و افزایش رضایتمندی مردم شریف استان و ذینفعان شرکت دارد.
وی افزود: این جلسات که بهصورت چهره به چهره و در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار میشود، با استقبال گستردهای از سوی مشترکین، متقاضیان گاز طبیعی، کارکنان و عموم مردم استان همراه بوده است.
سپهوند تصریح کرد: علاوه بر مراجعه حضوری به میزهای خدمت شرکت گاز مستقر در ادارات این شرکت در سطح استان از جمله روشهای غیر حضوری ارائه خدمات شرکت گاز استان لرستان عبارتند از :
۱-سامانه تلفن گویای ۱۵۹۴
۲- سامانه پیامکی ۴۰۴۰۱۰۲۰۲۱
۳- مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان لرستان به آدرس http://www.nigc-lorestan.ir و انتخاب گزینه میز خدمت
همچنین در صورت بروز حوادث و نیاز به خدمات امدادی شماره ۱۹۴ پاسخگو خواهد بود.
مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در پایان گفت: ارتباط چهرهبهچهره با مردم، کلید افزایش اعتماد و ارائه خدمات با کیفیت است که می بایست از این فرصت به بهترین وجه و با هدف رسیدگی به خواستهها، دغدغهها، پیشنهادها، مسائل و مشکلات مردم استفاده کرد
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰