برگزاری ۱۶۲ برنامه ویژه هفته کودک در لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۱ با شعار ، حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی آغاز شده است و تا روز جمعه ۲۲ مهر ادامه می‌یابد.

به گزارش قاب خبر: محمدجواد محمدی بیان کرد: ۱۶۲ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی از امروز به مناسبت آغاز هفته کودک در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال همه مراکز ثابت و سیار استان با تمام ظرفیت ‌های موجود، ویژه برنامه‌های متنوعی را با حضور کودکان، نوجوانان و خانواده ها برگزار خواهند کرد و افراد می توانند با مراجعه به مراکز کانون، از این برنامه های متنوع بهره‌ مند شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تصریح کرد: عضویت رایگان در روز ۱۶ مهر، ویژه برنامه به کودکی سلام، جشن آغاز هفته ملی کودک با حضور حداکثری اعضا و دانش آموزان در همه مراکز، دیدار کودکان و اعضا با مسوولان و چهره های شاخص، اجرای نمایش شاد در خرم آباد، الشتر و بروجرد بخشی از برنامه ها هستند.

 

وی تصریح کرد: همچنین برپایی ایستگاه نقاشی و سفال، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اعضا و مربیان مراکز، آفرینش های ادبی ، صبحی با واژه ها؛ ویژه برنامه نشست های شاعرانه، نشست با حضور شاعران و نویسندگان کودک ونوجوان، مراکز صبحی با حافظ؛ نشست شاعرانه و شعرخوانی اعضا از اشعار حافظ از جمله برنامه های کانون لرستان هستند.

وی گفت: مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی لرستان نیز روز ۲۰ مهرماه با حضور راه یافتگان به این مرحله برگزار خواهد شد.

محمدی اظهار کرد : ۲۷ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۱۷ مرکز ثابت، ۲ کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر و روستاهای سراسر لرستان ارائه می دهند.