برگزاری مسابقات فوتسال ادارات به مناسبت اعیاد شعبانیه

قاب خبر: مسابقات فوتسال بین ادارات استان لرستان به میزبانی شرکت توزیع برق استان در اعیاد شعبانیه و به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج مدیریت مصرف انرژی عنوان کرد و گفت: شرایط پیک بار برق این دوره بسیار حساس تر و متفاوت تر از دوره گذشته بود، چرا که با توجه به کاهش دمای هوا نسبت به سال گذشته و روند افزایش مصرف حامل های انرژی تامین برق پایدار و مطمئن سخت تر بود.

مهران امیری بیان کرد: اما با برنامه ریزی خوب دولت و اجرای مطلوب آن، پیک بار زمستان با حداقل چالش و نارضایتی پشت سر گذاشته شد و این مهم مدیون تلاش های همکاران پرتلاش در شرکت توزیع برق وهمکاری خوب مردم فهیم استان می باشد.

وی گفت: امیدواریم در سال های آینده شاهد برگزاری اینچنین مسابقاتی با تعداد تیم شرکت کننده بیشتر در سطح ادارات استان باشیم.

در این مسابقات تعداد ۸ تیم به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند  که تیم فوتسال گاز استان به مقام قهرمانی رسید و تیم های خبرنگاران و شهرداری مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان فوتبالی و با اخلاق برق استان تجلیل بعمل آمد  و همچنین خانه مطبوعات و تیم فوتسال خبرنگاران نیز با اهداء لوح تقدیر و تندیس از زحمات  امیری سرپرست شرکت توزیع برق لرستان تقدیر نمودند.