برگزاری رویداد استارت آپ ایمنی در صنعت برق در اسفندماه

قاب خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: به منظور همکاری و اهداف مشترک جهت اجرای فعالیت ها نوآورانه،تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی و شرکت توزیع نیروی برق لرستان منعقد گردید.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: مهران امیری بیان کرد: طی تفاهم نامه منعقد شده با دانشگاه جامع علمی کاربردی، رویداد استارپ آپ با عنوان ایمنی در صنعت برق مورد توافق طرفین قرار گرفت که مقدمات آن آغاز و از اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

امیری بیان کرد: در راستایی تحقق اهداف و سیاست های کلان وزارت نیرو و شرکت توانیر و به منظور همکاری و اهداف مشترک جهت اجرای فعالیت ها نوآورانه، پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای ، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی حسب نیاز و تبادل آمار و اطلاعات در جهت ارتقا و کیفی سازی این تفاهم نامه با دانشگاه علمی و کاربردی لرستان منعقد شده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به موضوع های مطروحه در تفاهم نامه علمی و پژوهشی فی مابین، گفت:  اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک در جهت شناخت مشکلات موجود در منطقه و ارائه راهکارهای موثر تا مرحله تبیین دانش فنی، برگزاری سمینارها، همایش ها و دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی و  برگزاری نمایشگاه های تخصصی و عمومی و همکاری جهت بازدیدهای علمی و تور فناوری از مراکز زیرمجموعه از جمله موارد این تفاهم نامه هستند.