بازدید مشاور مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از منطقه لرستان

مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از منطقه لرستان بازدید کرد.

به گزارش قاب خبر: سرپرست منطقه ضمن دیدار با مومنی گفت: لرستان گذرگاه عاشقان امام حسین (ع) و معبر راهپیمایی اربعین حسینی است.

سید شمس الدین حسینی گزارش کاملی از اقدامات و عملکرد شرکت در خصوص سوخت رسانی و رسیدگی ویژه به جایگاه های مسیر تردد زائران اربعین حسینی، در این ایام ارائه داد.

وی افزود: شرکت در جلسات متعدد استانداری و راهداری، افزایش موجودی فرآورده های نفتگاز و بنزین، برگزاری جلسات توجیهی با شرکت ها و پیمانکاران حمل و نقل فرآورده های نفتی، افزایش تعداد کارت های سوخت آزاد جایگاه های مسیر تردد زائرین، اعزام یک باب جایگاه سیار به منطقه کرمانشاه جهت استقرار درشهر مرزی قصرشیرین، برپایی موکب مردمی شرکت با همکاری و همیاری کارکنان منطقه، رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی و جایگاه های مشخص شده در مسیر تردد زوار از جمله اقدامات منطقه لرستان در این ایام بوده است و کماکان ادامه دارد.

 مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در انبار نفت شهید کیارش خرم آباد ضمن بازدید میدانی از روند سوخت رسانی در دیداری صمیمی و چهره به چهره از تلاش شبانه روزی ناوگان حمل و نقل منطقه و همچنین  کارکنان خدوم این شرکت ، تقدیر و تشکر کرد.

محسن مومنی همچنین از زحمات کارکنان منطقه لرستان در امر سوخت رسانی اربعین حسینی (ع) به عنوان منطقه معین تقدیر کرد.