ایجاد دفتر خبری و استودیو تلویزیونی در الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیای امروز جایگاه و اهمیت رسانه در تولید و انتشار خبر و رویدادهای مهم و متنوع بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش قاب خبر: محمد خدابخشی بیان کرد: دسترسی به رسانه و ظرفیت های آن از جمله اولویت های توسعه و گسترش هر منطقه و معرف توانمندی ها و قابلیت های هر شهر و دیاری است.

وی ادامه داد: ایجاد و آغاز همکاری های رسانه ای با عنوان دفتر خبری در شهرستان الیگودرز با تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد، می تواند انگیزه خوبی برای مردم و مسئولان باشد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: احداث دفتر خبری و استودیو یک فرصت خاص برای استان به عنوان نماینده رسانه و استودیوی رزرو برای شرایط حساس و بحرانی، بهره وری هزینه و زمان در تولید محصولات فرهنگی هنری و رسانه ای برای استان و کشور و امکان توسعه زیرساخت فنی و حرفه‌ای در آینده با بستر فیبر نوری برای ارتباطات زنده با شبکه های ملی و استان است.

خدابخشی افزود: همچنین فرصت مناسب برای اهالی فرهنگ و هنر شهرستان به منظور شناسایی استعدادهای درخشان در رسانه استان و کشور، کمک به ارتقای محیط فرهنگی و هنری شهرستان و زمینه ساز ظهور تحولات فرهنگی، اجتماعی در جشنواره ها و همایش های مختلف، سرعت بخشیدن به تولید و انتشار رویداد ها و اخبار شهرستان در قالب دفتر متمرکز خبری از دیگر مزایا است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این امکان بخشیدن به مسولان شهرستان برای دعوت از مدعوین ملی و مدیران استانی در تولید برنامه‌های تلویزیونی، آینده پژوهی و افق شناسی برای توسعه فیزیکی و حرفه ای به سمت ایجاد شبکه شهر و محلی و فراهم شدن بستر مناسب برای ایجاد شبکه خبرنگاران محله در سطح شهرستان از مزیت های احداث استودیو است.