اکران ” بیرو ” در لرستان با حضور کارگردان و بازیگر نقش اصلی فیلم

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: فیلم سینمایی " بیرو " در جریان هفتمین جشنواره فیلم فجر لرستان، با حضور کارگردان و بازیگر نقش اصلی این اثر، در سینما فلسطین بروجرد و سینما استقلال خرم آباد، به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش قاب خبر: فرید رحمتی افزود: مرتضی علی عباس میرزایی، کارگردان و امیر حسین بیرانوند، بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی بیرو، امروز دوشنبه هجدهم بهمن ماه به بروجرد و سپس خرم‌آباد سفر می‌کنند تا در جریان اکران این فیلم در هفتمین جشنواره فیلم فجر لرستان، حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به فروش اینترنتی بلیط و خرید تمامی بلیط های فیلم در سینما استقلال خرم آباد توسط علاقه‌مندان، هیچگونه فروش بلیطی در گیشه سینما نخواهیم داشت و از مردم می خواهیم با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر شهر، از هرگونه ازدحام در ورودی سینما پرهیز نمایند.

رحمتی بیان کرد: عصر امروز و در خلال مراسم کوتاهی که پیش از نمایش فیلم در سانس دوم صورت خواهد پذیرفت، قرار است از شمس الدین آروند، فیلمساز لرستانی و رئیس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لرستان به خاطر سالها تلاش و ممارست در عرصه فیلمسازی و آموزش هنرجویان سینما، تجلیل شود.