اولین دوره ارزیابی عملکرد رابطین دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان

قاب خبر: سرپرست شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: اولین دوره ارزیابی عملکرد رابطین دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در شهرستان ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مهران امیری بیان کرد:صنعت برق یک صنعت پویا و فعال است و اقدامات خوب و زیادی در این صنعت انجام می‌شود نیاز است که مردم از فعالیتهای آن آگاه شوند و نقش روابط عمومی در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان یک روابط عمومی فعال است که ارتباط خوبی با رسانه های استان هم ایجاد کرده و توانسته ایم فعالیتهای شرکت را به خوبی اطلاع رسانی کنیم.

محمد علی اکبری مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر در این مراسم با اشاره به خدمات و فعالیت های قابل تقدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: روابط عمومی دستگاهی موفق است که مدیریت حامی آن باشد که در این راستا مهندس امیری توجه خاصی به مجموعه روابط عمومی خود داشته و توانسته که در ارزیابی گذشته حائز رتبه گردد.

یادآور می شود از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق در تابستان ۱۴۰۱ در بخش تبلیغات محیطی و ارتباط با مطبوعات شایسته تقدیر شناخته شد.