انعقاد تفاهم نامه عارضه یابی و احیا واحد های صنعتی راکد در لرستان

اختصاصی قاب خبر: تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک های صنعتی لرستان و بسیج مهندسین به منظور عارضه یابی و احیا واحد های صنعتی راکد به امضا رسید.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری قاب خبر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان  گفت: در شرایط کنونی کشور حفظ یک اشتغال نیز خدمتی عظیم به کشور است که بسیج نیز توان خود را وارد میدان جنگ اقتصادی کرده است تا بتواند با تلاش های خود بخشی از مشکلات تولید خصوصا واحد های صنعتی را مرتفع سازد و انشالا نتیجه  این اقدامات تقویت سنگر تولید در جنگ اقتصاد را به همراه خواهد داشت .

فرزاد محمدی ادامه داد: از جمله اهداف این تفاهم نامه را می توان به تحقق رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حمایت از رونق تولید ، بهره گیری از ظرفیت های تخصصی بسیج مهندسین در شناسایی و عارضه یابی صنایع نیمه  فعال و هویت بخشی به مهندسین متخصص جوان و جهادی درجهت کادر سازی برای نظام و انقلاب،  راکد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت و توان بالقوه نیروهای متخصص و ذی صلاح بسیج مهندسین صنعتی به منظور ارتقاء سطح کیفی و افزایش سرعت در پایش و عارضه یابی به منظور کمک به احیاء و راه اندازی صنایع راکد و کمک در جهت افزایش ظرفیت تولید واحدهای نیمه فعال از دیگر اهداف است.