انعقاد تفاهم نامه برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان کمیته امداد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از انعقاد تفاهم نامه مشترک این شرکت با اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد. 

به گزارش قاب خبر: فرزاد محمدی در حاشیه جلسه  با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ، گفت : در راستای مشارکت و همکاری دو دستگاه در خصوص ایجاد شهرک و نواحی صنعتی جلسه ای تشکیل شد و نهایتا تفاهم نامه ای فی مابین این شرکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته شد .

محمدی اظهار کرد : از جمله مفاد این تفاهم نامه میتوان به واگذاری و تامین زمین و اراضی توسط کمیته امداد جهت ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی در استان اشاره نمود که این امر نهایتا منجر به توانمند سازی اقتصادی مددجویان تحت حمایت امداد امام (ره) و پنج دهک پایین درآمدی جامعه خواهد شد .

وی اعلام کرد : از جمله تعهدات شرکت شهرکهای صنعتی لرستان ، همکاری شهرکها و نواحی صنعتی تحت پوشش در جهت تامین نیروی کار مورد نیاز از مددجویان امداد امام و ایجاد اشتغال پایدار برای آنها و معرفی مستمر بنگاههای اقتصادی تقاضی جذب نیروی کار به امداد امام می باشد .

محمدی ادامه داد : همکاری در جهت واگذاری زمین ، سوله و امکانات مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار در شهرکها و نواحی صنعتی ، اعلام نیاز های مهارتی متناسب با فرصت های شغلی بنگاههای اقتصادی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و مساعدت و همکاری در جهت آموزش و مهارت آموزی مددجویان امداد امام فاقد مهارت نیز از جمله مفاد این تفاهم نامه بوده است .