انجمن هنرهای تجسمی لرستان، کانونی برای پرورش خلاقیت‎ها

انجمن هنرهای تجسمی لرستان با برگزاری 23 نمایشگاه و کارگاه آموزشی طی سال جاری توانسته نقش موثری در جریان هنرهای تجسمی استان داشته باشد.

به گزارش قاب خبر: لرستان یکی از استان‎های غنی در عرصه هنر بوده که دارای مفاخر ارزشمند و هنرمندان صاحب سبک و شاخصی است؛ در راستای کشف، پرورش، معرفی خلاقیت‌ها و حمایت این افراد انجمن هنرهای تجسمی در استان تشکیل و به کانونی برای تمامی هنرمندان تبدیل شده است.

همواره این انجمن با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک هنرهای تجسمی، سعی در اجرای برنامه‌های مختلف جریان‌ساز داشته و تمام تلاش خود را برای فرهنگ‌سازی در جهت بهبود وضع اقتصاد هنر که هم اکنون بزرگ‌ترین دغدغه جامعه هنری محسوب می‎شود؛ به کار بسته است.

برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوع آموزشی جهت ارتقای سطح هنری اعضا و استفاده از تجارب اساتید و هنرمندان پیشکسوت از جمله برنامه‎های این انجمن است و هم اکنون نیز تنها در سال جاری با برگزاری۲۰ نمایشگاه که ۵ مورد به صورت گروهی بوده و تشکیل ۳ کارگاه آموزشی در زمینه خوشنویسی و عکاسی توانسته نقش موثری در جریان هنرهای تجسمی داشته باشد و با ایجاد روحیه کار گروهی و نقدپذیری زمینه ارتقای سطح هنری اعضا را فراهم کند.