افزایش ۸ درصدی مصرف انرژی در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان،گفت: با توجه به ناترازی شرایط تولید و مصرف انرژی و نظر به عملکرد مثبت دولت سیزدهم در بخش صنایع با راه‌اندازی صنایع جدید و فعالیت مجدد صنایع راکد باعث شده که افزایش ۴ هزار مگاواتی برق را در صنایع شاهد باشیم.

به گزارش قاب خبر: مهران امیری تصریح کرد: از طرفی افزایش دمای هوا نسبت به سال گذشته موجب شد که ۸ درصد افزایش مصرف انرژی را در استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای برون رفت از شرایط موجود ناگزیر به اعمال محدودیت‌هایی در مصرف انرژی برق در ایام پیک بار در استان می‌باشیم.

امیری گفت برگزاری جلساتی با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر مابین شرکت توزیع برق و صنایع می‌باشد که با مدیریت مصرف می‌توان به خوبی از پیک بار سال جاری عبور موفق را داشته که البته این امر مستلزم همکاری مشترکین در سطح استان به خصوص صنایع را می‌طلبد.

وی یادآور شد: رویکرد شرکت توزیع نیروی برق در ایام پیک بار استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده صنایع می‌باشد که با هماهنگی‌های لازم و با استفاده از تجربیات و راهکارهای این عزیزان شاهد تامین برق مطمئن و پایداری برای صنایع استان باشیم.

جعفری مدیرکل صمت لرستان با ابراز خرسندی از همکاری شرکت توزیع نیروی برق اظهارکرد:  صنایع استان همگام و همراه شرکت برق تمام توان خود را به کار می‌برند و همکاری‌های لازم را با شرکت توزیع در مدیریت مصرف برق در برنامه کاری خود قرار خواهند داد.