اطفاء حریق در بخش‌هایی از مناطق تحت مدیریت‌ محیط زیست لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از اطفاء حریق در بخش‌هایی از مناطق و حاشیه مناطق تحت مدیریت‌ حفاظت محیط زیست استان با حضور به‌موقع نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست در کنار پرسنل اداره کل منابع طبیعی و همیاران طبیعت در طول هفته گذشته خبر داد.

به گزارش قاب خبر، علی سالاروند اظهار کرد: با حضور به‌موقع نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در معیت پرسنل منابع طبیعی و همیاران طبیعت، بخش‌هایی از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان و حاشیه آن‌ها در شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، الیگودرز و پلدختر، اطفا شد.

سالاروند با اشاره به اینکه کمتر از ۳۵ هکتار بصورت پراکنده آتش سوزی در مناطق حفاظت شده استان صورت گرفته افزود: عمدتا این آتش سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع خارج از مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان بوده اما همواره پرسنل و محیط‌بانان اداره‌ کل حفاظت محیط زیست در اطفاء حریق حضور پر رنگ و فعال داشته‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان ضمن تشکر از همکاری همیاران و طبیعت دوستان، از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی با شماره تلفن‌های شبانه روزی ۱۵۴۰ (محیط‌زیست)و ۱۵۰۴(منابع طبیعی) تماس حاصل نمایند.