اسرائیل؛ گرفتار طوفان خشم سرریز شده مقاومت اسلامی شد

قاب خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور بیانیه ای در پی حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و بمباران بیمارستان "المعمدانی" غزه اظهار کرد: رژیم کودک کش اسراییل، بزرگترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد.

به گزارش قاب خبر: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در این بیانیه ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر اسراییل در غزه تصریح کرده است: رژیم غاصب صهیونیستی با گذشت بیش از ۷۰ سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و اقسام جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین، محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین المللی، گرفتار طوفان خشم سرریز شده مقاومت اسلامی شد و بزرگترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد.

وی افزود: پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک کش صهیونیستی از یک سو دیوانه وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، با حملات کور، وحشیانه و شبانه روزی با اقسام سلاح های ممنوعه و نامتعارف، خانه های فلسطینیان را بر سر زنان، کودکان و سالخوردگان نوارغزه تخریب کرد.

اسراییل در حملات اخیر، بیمارستان المعمدانی را بمباران نمود و از سوی دیگر این هیولای دیوسیرت و رژیم کودک کش با مظلوم نمایی و گزارش های نادرست بدنبال تطهیر خود است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اذعان کرده است: اکنون امت شریف ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان لرستان، گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه های مقاومت در عملیات طوفان الأقصی، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین و اراضی اشغالی اعلام می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزوده است: از همه دولت های عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و کلیه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهیم ضمن هوشیاری در برابر این رژیم سفاک و جنایات هولناک، سکوت را کنار گذاشته و با محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک، حمایت کامل و عاجل سیاسی و مادی و معنوی را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند.

وی تصریح کرده است: از اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و روحانیت، دانشگاهیان، فرهنگیان، نیروهای مسلح، اصناف و بازاریان، جوانان حزب الهی و بسیجی و بانوان دعوت می کنم که در اجتماع مردم ولایتمدار امروز راس ساعت ۱۶ در محیط قلعه فلک الافلاک شرکت فرمایند.