ارتباط مستقیم پویایی صنعت گردشگری با توسعه استان

استاندار لرستان گفت: معرفی لرستان به عنوان یکی از ظرفیت‌های گردشگری کشور است که لازم است در بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت ها در استان اقداماتی صورت بگیرد.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار تصریح کرد: با توجه به ارتباط مستقیم توسعه استان با فعال نمودن حوزه گردشگری، بسیار مهم است که از ظرفیت نیروهای توانمند در رابطه با پویایی صنعت گردشگری در لرستان بهره ببریم و توسعه گردشگری استان به عنوان یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم به صورت ویژه پیگیری خواهد شد .

استاندار لرستان گفت: تامین تسهیلات مورد نیاز جهت به بهره برداری رساندن طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری از دیگر موارد مطرح شده بود که نیازمند فراهم سازی زمینه مشارکت بانک ها برای ایجاد رونق در صنعت گردشگری استان است .

وی ادامه داد: قول مساعد معاون گردشگری کشور در جهت اضافه کردن تسهیلات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۱ و افزایش اختیارات استان در خصوص صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری از مهمترین خروجی های جلسه بود .

زیویار تصریح کرد: ایجاد رونق در صنعت گردشگری از مهمترین راهکارها برای توسعه و اشتغال زایی در استان است که مستلزم بهره گیری از ظرفیت ها، معرفی آنها و فراهم سازی شرایط برای حضور سرمایه گذاران و رونق گردشگری است که امیدواریم با همکاری و تلاش بی وقفه به این مهم دست یابیم .