اختصاص اعتبارات مورد نیاز به طرح های اقتصادی و عمرانی لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اعتبارات مورد نیاز با هدف رفع موانع تولید و توسعه واحدهای تولیدی به طرح‌های اقتصادی و عمرانی لرستان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش قاب خبر: سیروس ابراهیمی بیان کرد: اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز از طریق منابع در اختیار صندوق توسعه ملی به لرستان و بانک های عامل به طرح اقتصادی و عمرانی لرستان اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات تکمیلی این بازدیدها در تهران، در رابطه با کمک به احیا و رفع مشکلات واحدهای تولیدی بازدید شده پیگیری خواهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تصریح کرد: از طرح های اقتصادی هتل آبشار و لاستیک سازی الیگودرز، بایر افلاک و سیمان سفید ازنا و صنایع غذایی گهر دورود بازدید میدانی به عمل آمد و ضمن ارزیابی طرح‌ها و دیدار با سرمایه گذاران، مشکلات این واحدها بررسی شد.

ابراهیمی گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده و روند قابل قبول پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بازدید شده، انتظار می رود با حمایت و کمک به تکمیل و احیای این پروژه ها توسط صندوق توسعه ملی در بحث تأمین اعتبار و اختصاص تسهیلات مورد نیاز، شاهد رونق تولید و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم استان در این زمینه باشیم.

در جریان سفر سه روزه دکتر صالح معاون صندوق توسعه ملی کشور به استان از طرح های اقتصادی شهرستان های الیگودرز، ازنا و دورود بازدید میدانی به عمل آمد.