اجرای ۱۴ طرح آبرسانی در پلدختر و معمولان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در نشست بررسی مسایل حوزه آبرسانی شهرستان پلدختر، گفت: ۱۴ طرح آبرسانی با اعتبار سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان پلدختر و معمولان در دست انجام است.

یاسر اکبریان تصریح کرد: شرکت آبفا اکنون در تمامی شهرستان های استان در زمینه آبرسانی پروژه های متنوعی را در دست اجرا دارد که در صورت حمایت و جذب اعتبارات کافی تعداد زیادی از این پروژه ها در بازه های زمانی مختلف ماه های آتی آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: در بخش آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی بحث آبرسانی روستایی در دست انجام بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: در حوزه شهری نیز پروژه های مختلفی در بخش اصلاح شبکه و توسعه در جریان است که در مجموع حدود ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آنها در نظر گرفته شده است.

اکبریان در خصوص پروژه های بخش فاضلاب تصریح کرد: ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار است که در صورت تحقق این هدف جمعیت تحت پوشش این تصفیه خانه را به حدود چهار هزار نفر خواهیم رساند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه حدود ۸۰ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پلدختر انجام شده و حدود ۱۰ کیلومتر از آن باقی مانده است، امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه مدت این طرح نیز تکمیل و به سرانجام مطلوب برسد.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان عنوان کرد: میزان اعتبار مورد نیاز بخش فاضلاب شهرستان پلدختر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.