اجرای پروژه فیبر نوری شهرستان چگنی به بخش چمپلک

جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان چگنی با حضور  افشین بازگیر فرماندار ، شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و صارمی مدیر کل فناوری اطلاعات استان  برگزار گردید.

به گزارش قاب خبر: مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: توازن و توزیع عادلانه امکانات مخابراتی در سطح استان لرستان در دستور کار مخابرات منطقه لرستان است.

نبی الله شمسی فر بیان کرد: در راستای اجرای پروژه فیبر نوری کشکان به کوهدشت و  با پیگیری‌های فرماندار چگنی و مدیر کل فناوری اطلاعات استان  فیبر نوری مسیر چگنی به چمپلک در دستور کار مخابرات منطقه لرستان قرار گرفت.

وی افزود : در سال گذشته و در راستای محرومیت زدایی و توازن در توزیع عادلانه و اجرای پروژه های زیرساختی مخابراتی در سطح استان پروژه های فیبر نوری در مسیر های خرم آباد به پلدختر ، نورآباد به سرکشی ، کشکان به کوهدشت و مسیر خرم آباد به ویسیان اجرا گردیده است.
 
فرماندار چگنی بیان کرد: یکی از عوامل پیشرفت هر شهرستان وجود زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی می باشد که شهرستان چگنی در سه بخش مرکزی ، ویسیان و شاهیوند  با مشکلاتی مواجه است.

افشین بازگیر ادامه داد: خصوصا در بخش شاهیوند شبکهای اینترنتی وضعیت مناسبی ندارند و در بعضی مناطق اینترنت و شبکهای مخابراتی وجود ندارد

وی بر تسریع در احداث پروژه فیبر نوری در سطح شهرستان تاکید کرد.

صارمی، مدیر فناوری اطلاعات استان گفت: ۱۹ پروژه مخابراتی جهت شهرستان چگنی به اپراتورها ابلاغ شده است که از این تعداد ۱۶ پروژه به شرکت ارتباطات سیار و ۳ پروژه به شرکت ایرانسل ابلاغ شده است.