• تاریخ : دوشنبه - ۲۶ - شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 - September - 2024
  • ساعت :

    آتش سوزی کاه و کلش بیشترین حجم عملیات آتش نشانی خرم‌‌آباد

    قاب خبر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد گفت: سازمان آتش نشانی خرم‌‌آباد از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۲۰۴ ماموریت انجام داده است.

    به گزارش پایگاه خبری قاب خبر:  محمد میرزایی مقدم تصریح کرد: آتش سوزی کاه و کلش با ۳۴۱ مورد بیشترین حجم عملیات آتش نشانی خرم‌‌آباد است. با وجود اینکه آتش زدن کاه و کلش خلاف قانون است و مراجع قضایی و محیط زیست هم ورود می‌کند، اما متاسفانه عده‌ای عمدی اقدام به این کار می‌کنند.

    وی عنوان کرد: ۷۵خودرو حریق و تصادفات و ۹۰ مورد مرتبط به محبوس شدن در اتاق، منزل،خودرو و آسانسور داشته‌ایم.

    میرزایی مقدم  بیان کرد: آتش سوزی اماکن تجاری و مسکونی ۶۱ مورد، برق و حوادث ناشی از آن ۲۴ مورد و گاز نیز ۱۷ مورد انجام داده‌ایم.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌‌آباد گفت: عملیات حیوانات وحشی و موذی ۲۳۱ مورد، اقدام به خودکشی و خودسوزی ۷ مورد، سقوط از ارتفاع ۱۰ مورد، کشف جسد و غرق شدگی ۶ مورد و فوتی نیز ۶ مورد داشته‌ایم.

    میرزایی مقدم حریق مزارع کشاورزی را هم ۷۹ مورد عنوان کرد و گفت: ظرف این مدت ۳۹ مورد حریق باغ و ۲۱۵ مورد ضایعات هم داشته‌ایم.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌‌آباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بازنشسته شدن تعدادی از نیروهای آتش نشانی در سال گذشته، توضیح داد: امسال هم قرار است حدود ۲۰ نفر نیروهای آتش نشانی بازنشسته شوند.

    میرزایی مقدم اظهار کرد: آتش نشانی خرم‌‌آباد به شدت با کمبود مامور آتش نشانی و راننده پایه یکم آتش نشان مواجه است، درخواست نیرو هم داده‌ایم.

    وی در خصوص وضعیت تجهیزات و امکانات آتش نشانی خرم‌‌آباد نیز گفت: ما در حوزه تجهیزات و امکانات نسبت به نرم کشوری و بسیاری از مراکز دیگر استان‌ها عقب هستیم.

    اخبار مرتبط

     مقابله با احتکار مسکن
    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

     مقابله با احتکار مسکن

    نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقابله با سوداگری در حوزه مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: شناسایی خانه‌های خالی و اعمال سیاست‌های صحیح در این حوزه می‌تواند به کاهش قیمت مسکن کمک کند.

    کلاس اول تا دانشگاه؛ روایت‌هایی از امید و نگرانی
    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

    کلاس اول تا دانشگاه؛ روایت‌هایی از امید و نگرانی

    با آغاز هر سال تحصیلی، نسیم تازه‌ای از امید و نگرانی در دل‌های دانش‌آموزان می‌وزد. مانند برگی تازه که به تازگی از درخت جدا شده و در باد می‌رقصد، دانش‌آموزان نیز در حال تجربه کردن تغییرات جدید، چه بزرگ و چه کوچک، هستند. این تغییرات می‌توانند در قالب مدرسه‌ای جدید، معلم جدید، یا حتی دوستان تازه و وظایف بیشتر بروز یابند.

    نصب کنتورهای هوشمند یک ضرورت اساسی است
    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

    نصب کنتورهای هوشمند یک ضرورت اساسی است

    مدیرکل هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت تولید، انتقال وتوزیع نیروی برق (توانیر) با تاکید بر اینکه نصب کنتورهای هوشمند یک ضرورت اساسی است، گفت: نیمی از بار مصرفی در شبکه برق رویت پذیر شده است و اندازه‌گیری دقیق آن توسط کنتورهای هوشمند انجام می‌شود.

    ۴ اپلیکیشن برای دانش آموزان و دانشجویان که در دوران تحصیل به درد می خورن
    ۱۴۰۳-۰۶-۲۶

    ۴ اپلیکیشن برای دانش آموزان و دانشجویان که در دوران تحصیل به درد می خورن

    ۱⃣ اپلیکیشن Walk Me Up : 🔸این اپ یک برنامه زنگ هشدار مبتنی بر گام شمار است که برای خاموش کردن آن باید بلند شوید و راه بروید. برای کسایی که خواب سنگین دارن خیلی مناسبه. ۲⃣ اپلیکیشن Anki : 🔸یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مناسب دانشجویان و دانش‌آموزان جهت طراحی و ساخت فلش کارت آنلاین […]

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا