کشف بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي محله محور در مناطق آلوده و جرم خيز و کشف ۱۳۹ ميليارد و ۷۳۷ ميليون ريال کالاي قاچاق در استان خبرداد.

به گزارش قاب خبر، سردار یحیی الهی بیان کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، و پاسخگویی به مطالبات امنیتی شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور عوامل انتظامی استان، طی چند مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۳۵ خرده فروش و ۴ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۰ کیلو گرم انواع مخدر کشف و ۱۱۳ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.

سردار الهی کشف ۱۵ هزار و ۶۵۸ قلم انواع کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه و منزل البسه، سیگار دام و غیره به ارزش تقریبی ۱۳۹ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال و توقیف ۲۰ دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی ) و ۵ دستگاه خودرو سنگین و دستگیری ۲۵ نفر در این خصوص از دیگر توفیقات این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از دستگیری ۳۶ سارق و ۵ مالخر خبر داد و گفت: مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: در اجرای دستور قضائی ۱۰ نفر اراذل و اوباش دارای سطح دستگیر و ۱۱۳ دستگاه خودرو و ۴۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.