همایش بزرگ صدای برتر در الیگودرز برگزار شد

همایش بزرگ صدای برتر با حمایت قرارگاه شهید آوینی در الیگودرز برگزار شد.

به گزارش قاب خبر، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز اظهار کرد: سخنوری و گویندگی یکی از برجسته‎ترین هنرهایی است که یک فرد می‌تواند در امور مختلف از آن منتفع شود. اگر یک مجری خبر یا رادیو هستید و یا اجرای یک مراسم و همایش را برعهده دارید حتما باید دارای فن بیان درست باشید تا بتوانید مخاطب خود را تحت تاثیر قرار دهید.

ناهید شهروسوند افزود: ممکن است یک فرد صدای خوبی داشته باشد اما این دلیلی بر مجری و سخنور بودن او نیست و شما باید بتوانید از صدای خود بعنوان یک ابزار قدرتمند در کنار یادگیری فنون مختلف استفاده درستی داشته باشید که این امر با کمک کلاس‎های آموزشی سخنوری و مجری‎گری میسر می‌شود.

شهروسوند هدف از برگزاری این همایش را تقویت و تشویق هنر آموزان و هنرجویان این رشته دانست و افزود: این همایش بزرگ صدای برترکه هم اکنون با حمایت قرارگاه شهید آوینی در حال برگزاری است در جهت بهتر برگزاری کلاس‎های آموزشی فن بیان، سخنوری، گویندگی، دوبله، گویندگی خبر، نمایش رادیویی، مجری‎گری و اجرا و جذب هنرمندان و علاقه‌مندان به این رشته است.

گفتنی است طی این همایش هنرجویان حاضر در کلاس‎های آموزشی رشته بیان و سخنوری به اجرای برنامه‎های خود پرداختند که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.