معتبر‌ترین وب‌سایت‌ها

معتبر‌ترین وب‌سایت‌ها برای دانلود اپلیکیشن‌های اندروید به صورت فایل APK

معتبر‌ترین وب‌سایت‌ها برای دانلود اپلیکیشن‌های اندروید به صورت فایل APK  اپلیکیشن‌هایی که تو پلی‌استور منتشر میشن یه سری استانداردهای حداقلی امنیتی رو پشت‌سر گذاشتن و از طرف گوگل تایید شدن (هرچند خیلی وقت‌ها میشه توی این اپلیکیشن‌ها هم بدافزار پیدا کرد).  با این حال ممکنه بعضی وقت‌ها نتونید اپلیکیشن مورد نظرتون رو از پلی‌استور دانلود […]

معتبر‌ترین وب‌سایت‌ها برای دانلود اپلیکیشن‌های اندروید به صورت فایل APK

 اپلیکیشن‌هایی که تو پلی‌استور منتشر میشن یه سری استانداردهای حداقلی امنیتی رو پشت‌سر گذاشتن و از طرف گوگل تایید شدن (هرچند خیلی وقت‌ها میشه توی این اپلیکیشن‌ها هم بدافزار پیدا کرد).

 با این حال ممکنه بعضی وقت‌ها نتونید اپلیکیشن مورد نظرتون رو از پلی‌استور دانلود کنید، مخصوصا وقتی از ایران قصد دانلود کردن بعضی از برنامه‌ها رو دارید و بهتون پیغام خطایی نشون میده که معنیش، امکان‌پذیر نبودن دانلود برای IP‌ ایرانه.

◀️ تو این مواقع یکی از ساده‌ترین راه‌ها، استفاده از وب‌سایت‌هاییه که فایل اپلیکیشن‌ها یا بازی‌ها رو به صورت APK منتشر می کنن.

◀️ وب‌ سایت های زیادی با این هدف وجود دارن که خیلی‌هاشون امن نیستن اما تو این پست فهرستی از امن‌ترین و معتبرترین وب‌سایت‌ها برای دانلود فایل‌ اپلیکیشن‌ ها به صورت APK رو می بینید.

۱⃣ http://Apkmirror.com

۲⃣ http://apkpure.com

۳⃣ http://apk-dl.com

۴⃣ http://En.aptoide.com

۵⃣ http://Apkmonk.com

۶⃣ http://ApkHere.com