لزوم جلوگیری نیروی انتظامی از خروج کالاهای اساسی و بدون مجوز از خرم آباد

فرماندار خرم آباد اظهار کرد: نیروی انتظامی از خروج کالاهای اساسی و نهاده کشاورزی و دامی بدون مجوز از شهرستان جلوگیری کند.

به گزارش قاب خبر: جعفر طولابی ادامه داد: تورم و گرانی با گران‌فروشی دو مقوله جداگانه و متفاوت می باشد، متاسفانه برخی افراد فرصت‌طلب از شرایط کنونی سوء‌استفاده نموده و اقدام به گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار کالاهامی‌کنند که باید با این‌گونه عوامل برخورد قاطع صورت پذیرد.

وی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار شهرستان، تصریح کرد: گاهی با کمیاب شدن یک کالا ثبات و آرامش بازار بهم می خورد و دستگاههای نظارتی مانند سازمان صمت و تعزیرات حکومتی بایستی با عوامل متخلف و سود جو برخورد نمایند.

وی با بیان اینکه جهت نظارت بهتر می‌توان شهر را به محله‌های مختلف تقسیم کرد، افزود: در این صورت می‌توان برای هر محله یک تیم ویژه نظارتی با مسولیت مشخص تعریف کرد و با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی و بازرسین افتخاری برای کنترل بازار بصورت دوشیفته کردن نظارت‌ها مانع از سودجویی برخی افراد و گران‌فروشی شد.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: باید اطلاعات کسبه و بازاریان در سامانه جامع تجارت ثبت و به‌روزرسانی شود، و پیگیری لازم در عملیات‌کردن این طرح به منظور شناسایی انبارها و ورود و خروج کالاها صورت پذیرد.