لزوم متحد شدن فضای رسانه‌ای استان در زمینه توسعه فرهنگی و اقتصادی

مدیر کل صدا و سیمای لرستان گفت:  فضای رسانه ای استان باید در زمینه توسعه فرهنگی و سپس اقتصادی استان متحد و همدل باشند و صدا و سیما خود را موظف به برقراری تعامل سازنده با جامعه رسانه ای استان می داند.

به گزارش قاب خبر: علیرضا شیروی  به لزوم ترویج روز افزون فرهنگ غنی ایثار و شهادت در سطح استان گفت: خوشبختانه مردم لرستان همواره پایبندی خود به آرمان های انقلاب، شهداء، امام راحل و مقام معظم رهبری را به خوبی به منصه ظهور نشانده اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این دیدار با اشاره به لزوم ترویج روز افزون فرهنگ غنی ایثار و شهادت در سطح استان گفت: خوشبختانه مردم لرستان همواره پایبندی خود به آرمان های انقلاب، شهداء، امام راحل و مقام معظم رهبری را به خوبی به منصه ظهور نشانده اند

 

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان ساخت: خوشبختانه شاهد هستیم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بودن هیچگونه نگاه سیاسی، قومیتی و سلیقه ای، تمام اقشار جامعه را به عنوان مخاطب خود تحت پوشش قرار داده و ما نیز این آمادگی را داریم که در تعامل با این دستگاه، گسترده ی این فعالیت های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی را افزایش دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: افزایش همکاری ها و تعاملات صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مسیر توسعه فرهنگی لرستان را هموار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی در دیدار با علیرضا شیروی که صبح امروز سه شنبه ششم مهر ماه برگزار شد، ضمن تشکر از انعکاس ویژه برنامه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی استان توسط صدا و سیمای لرستان، گفت: در طی دو سال گذشته دایره تعاملات این دو دستگاه گسترش یافته که می تواند زمینه را برای توسعه فرهنگی استان بیش از پیش فراهم آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: بسیاری از این فعالیت ها در قالب مصوبات شورای فرهنگ عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا صورت گرفته که امیدواریم روز به روز افزایش یابد.

وی سپس به جایگاه ویژه صدا و سیمای لرستان در بین افکار عمومی اشاره کرد و ابراز داشت: قشر وسیعی از مردم استان ضمن کسب اخبار از منبع خبری صدا و سیما، از برنامه های تولیدی شبکه های استانی سیما و رادیو به خوبی استقبال می کنند.

فتایی افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که می تواند با تعامل و همکاری این دو دستگاه در سطح استان نهادینه شود، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که باید علاوه بر افکار عمومی در مرکز توجه مدیران و دستگا های اجرایی استان باشد.