لزوم اقدام های پیشگیرانه برای‌ کاهش قاچاق سوخت

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از برگزاری اولین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان در سالجاری در ستاد این منطقه خبر داد.

به گزارش قاب خبر: سید شمس الدین حسینی تصریح کرد: نظر به اهمیت قاچاق فرآورده های نفتی و به منظور اعمال کنترل و نظارت های هرچه بهتر و مؤثر و جلوگیری از سوءاستفاده و عرضه خارج از شبکه سوخت، اولین جلسه کارگروه تخصصی مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی با حضور نماینده کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز، نماینده سازمان جهاد کشاورزی، نماینده اداره تعزیرات حکومتی، نماینده فرماندهی پلیس امنیت اقتصادی، نماینده سازمان صمت، نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و فرمانداران شهرهای کوهدشت و چگنی در سالن جلسات ستاد منطقه برگزار شد.

وی اظهار کرد: هدف از این گردهمایی ایجاد وحدت رویه و همدلی میان اعضای کمیسیون و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و تخلفات احتمالی برای کاهش آنها بوده است.

حسینی گفت: اقدام های پیشگیرانه برای‌ کاهش قاچاق، نقش مؤثری دارد و لازم است در این زمینه همه دستگاه ها با برنامه ریزی عمل نمایند.