لرستان پیشرو صنعت چاپ در غرب و جنوب غرب کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: لرستان در منطقه غرب و جنوب غرب کشور در صنعت چاپ پیشرو است و در سال‌های آینده نیز شاهد افتتاح مراکز بیشتری خواهیم بود.

به گزارش قاب خبر: احمدحسین فتایی اظهار کرد: صنعت چاپ لرستان امروز در جایگاهی است که از استان‌هایی مانند تهران، البرز، سمنان، اصفهان سفارش کار دریافت می‌کند که چاپ بسته بندی محصولات دارویی بیش از ۲۰ شرکت، چاپ بر روی فلزات از جمله محصولات روغن ماشین و محصولات خوراکی مانند قوطی‌های کنسرو و … از جمله این سفارش ها است.

وی ادامه داد: صنعت چاپ یکی از حوزه‌های مهم کاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از زیرساخت‌هایی است که می تواند به توسعه فرهنگی و هنری کشور کمک شایانی داشته باشد.

فتایی تصریح کرد: صنعت چاپ لرستان رشد قابل قبولی داشته و وجود بیش از ۱۰۰ واحد چاپخانه و ۳ واحد بزرگ صنعتی چاپ در سطح استان که با تولیدات خود در زمینه چاپ و نشر به چرخه صنعت استان کمک می‌کنند موید این مدعاست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات می‌توانند جهت آگاهی بخشی، تبلیغ، تشویق و ترغیب عموم مردم برای استفاده از محصولات داخلی که امروزه از لحاظ کیفیت نیز رشد خوبی داشته‌اند اثرگذار باشند.