قیمت نان در لرستان تغییر نمی کند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: قمیت نان در استان تغییری نمی‌کند و محدودیتی نیز در این زمینه وجود ندارد

 به گزارش قاب خبر: حجت اله بیرانوند روز چهارشنبه اظهار کرد:‌ در روزهای اخیر هیچ‌گونه تغییری در فرایند فروش نان از طریق دستگاهای مربوطه صورت نگرفته و امتناع از فروش نان تخلف محسوب می شود و قابل پیگیری است.

وی افزود: از بهمن ماه سال قبل تاکنون سهمیه آرد واحدهای نانوایی براساس عملکرد آنان که از سامانه هوشمند “نانینو” استخراج و تعیین و تخصیص می‌یابد و در این خصوص واحدهای نانوایی دارای تراکنش‌های غیر متعارف با کاهش سهمیه و واحدهای دارای عملکرد مناسب با افزایش سهمیه مواجه خواهند شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان تصریح کرد: اداره کل غله به عنوان متولی تامین آرد استان هیچ‌گونه برنامه‌ای جهت افزایش نرخ آرد دولتی در دستور کار قرار نداشته و آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی نیز با نرخ مصوب قبلی در اختیار این واحدها قرار خواهد گرفت.

بیرانوند بیان کرد: جهت رفاه حال مردم سهمیه آرد فوق‌العاده نیز در اختیار کارگروه‌های آرد و نان شهرستان‌ها قرار گرفته تا در صورت ضرورت نسبت به افزایش سهمیه برخی واحدهای نانوایی که دارای حجم فروش بالا بوده و یا سهوا مرتکب تخلف شده‌اند بصورت موقت اقدام نمایند.

وی ادامه داد: نانوایان موظف هستند در ساعت کار ابلاغی که در تابلوی نصب شده بر سردرب این واحدها درج شده است نسبت به عرضه نان به مشتریان اقدام نمایند و اتحادیه صنف و بازرسان آرد و نان نیز بر عملکرد واحدهای نانوایی نظارت و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

بیرانوند گفت: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده تخلف مراتب را به مدیریت بازرسی مستقر در جهاد کشاورزی و بازرسی اتحادیه صنف نانوایان شهرستان هاجهت رسیدگی و اعمال قانون منعکس نمایند.