فعالیت ۵ آموزشگاه هنری در الیگودرز

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز از فعالیت ۵ آموزشگاه هنری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قاب خبر، معصومه اولیایی مسئول واحد آموزش این اداره کل همراه با ناهید شهروسوند سرپرست اداره ارشاد الیگودرز ضمن حضور در آموزشگاه آزاد هنری فراز و چند آموزشگاه دیگر از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و هنری این آموزشگاه قرار گرفت.

اولیایی در بازدید از آموزشگاه‌های هنری سطح شهر از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها، مراحل تولید محصولات، برگزاری کلاس‌های آموزشی و نحوه و چگونگی کار و فعالیت مراکز قرار گرفت و با اشاره به اینکه بازدید مراکز فرهنگی هنری از اولویت های این ارگان است، گفت: با توجه به وظایف ذاتی این اداره کل در حمایت و پشتیبانی از مراکز فرهنگی و افزایش رضایت‌مندی آنان، باید در راستای کیفیت بخشی، بهبود و توسعه فعالیت های فرهنگی هنری گام برداشت.

در ادامه ناهید شهروسوند، سرپرست اداره ارشاد الیگودرز ضمن معرفی آموزشگاه‌های سطح شهر و بخش‌های مختلف آموزشگاه‌ها به تشریح نحوه فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و تعداد هنرجویان مقاطع مختلف پرداخت.

وی بیان کرد: هم‌اکنون پنج آموزشگاه موسیقی، دو آموزشگاه هنرهای تجسمی و یک آموزشگاه هنرهای نمایشی با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان الیگودرز مشغول فعالیت هستند.

شهروسوند افزود: هنرمندان برای برطرف کردن مشکلات آموزشگاه‌های هنری در سطح شهرستان باید تعامل و همکاری بیشتری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند تا با نظارت‌های مستمر و تعاملات لازم بتوانیم گامی مؤثر در راستای حل مشکلات، اجرای قوانین و مقررات و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری برداریم.

گفتنی است در جریان این بازدیدها میزان اثرگذاری آموزش‌ها در اشتغال کارآموزان و همچنین استقبال مردم از آموزش‌های ارائه شده در آموزشگاه‌های آزاد مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان درخصوص برگزاری دوره‌های آموزش مهارت فنی مباحث طراحی با کامپیوتر مطرح و مجوز برگزاری این دوره‌ها به آموزشگاه فراز پس از طی مراحل قانونی داده خواهد شد.