راه اندازی نخستین انجمن مد و لباس در خرم آباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نخستین انجمن مد و لباس باهدف ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در استان راه‌اندازی شد.

اعظم روانشاد روز شنبه در آیین افتتاح نخستین انجمن مد و لباس استان اظهار کرد: ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و انجمن مد و لباس استان وظیفه برنامه‌ریزی، راهبری و اجرای مد و لباس را دارد و محلی برای فعالان و طراحان حوزه مد و لباس می باشد.

وی گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه مد و لباس در استان وجود دارد که باتوجه به همکاری مناسب دستگاه‌های مختلف و لزوم فعالیت‌های متمرکز در این زمینه، انجمن مد و لباس لرستان راه‌اندازی شد.

روانشاد ادامه داد: در این راستا فراهم کردن زمینه‌های رشد و توسعه، حمایت از سبک پوشش اسلامی ایرانی و عفیفانه از جمله اهداف این انجمن است همچنین حمایت از هنرمندان و گروه‌های فعال و ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه طراحی و مد و لباس، ارتقای سطح آگاهی، دانش و بینش عمومی در زمینه سبک پوشش اسلامی و ترویج و گسترش آن در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های انجمن مد و لباس استان برگزاری جشنواره مد و لباس است همچنین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مختلفی پیش‌بینی شده که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.