ثبت بیش از یک میلیون هزار ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از انجام بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان لرستان طی سال هشت ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی تصریح کرد: ثبت این مقدار نفر ساعت کار بدون حادثه با وجود عملیات بهره برداری گسترده و پروژه های اجرایی گازرسانی، نشان از اهتمام و توجه جدی به الزامات ایمنی و ارائه آموزش های هدفمند و برگزاری مانورهای آموزشی به منظور مقابله با سوانح و کاهش آمار مخاطرات شایع در این شرکت است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزش ایمنی، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، رویکرد و روش های آموزشی در این شرکت تغییر یافته و یک هزار و ۸۸۰ نفر ساعت دوره آموزش ایمنی با مشارکت کارشناسان ایمنی و اساتید در حوزه های تخصصی ایمنی بصورت حضوری و مجازی برای کارکنان برگزار شده است.

گودرزی بر اهمیت ایمنی در حوزه مشترکین تاکید کرد و افزود: پخش کلیپ و موشن گرافی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از صدا و سیمای مرکز لرستان و فضای مجازی ، نصب بیلبوردهای ایمنی در سطح شهر، چاپ پیام های مصرف ایمن و بهینه در نشریات محلی و استانی از سایر اقدامات مجموعه شرکت گاز استان است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: این شرکت مسئول تامین ایمنی تاسیسات و خطوط گاز تا درب منازل مشترکین است و از مصرف کنندگان گاز طبیعی تقاضا داریم تا با استفاده از وسایل گازسوز استاندارد و بررسی مستمر رعایت نکات ایمنی در استفاده از این این دستگاه ها، ضمن ارتقاء سطح ایمنی منازل، این شرکت را در جهت پیشگیری از هرگونه حوادث مرتبط با گاز یاری رسانند.