توصیه های پلیس راه لرستان به رانندگان

رئيس پليس راه استان استفاده از کمربند ايمني در زمان رانندگي امري ضروري دانست و از رانندگان خواست اين موضوع را به کودکان خود آموزش دهند.

به گزارش قاب خبر: سرهنگ محمدزارعی بیان کرد: رانندگان از رانندگی در زمان خواب آلودگی، کسالت و بیماری پرهیز کرده و همواره به هنگام شب و تاریکی هوا با دقت بیشتری رانندگی کنند، همچنین استفاده از کمربند ایمنی در زمان رانندگی امری ضروری بوده و لازم است که این موضوع به کودکان نیز آموزش داده شود.

وی افزود: رانندگان از سالم بودن خودرو پیش از رانندگی اطمینان حاصل کنند و ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی به هنگام شب و بارندگی، همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند، همچنین با حفظ خونسردی خود در پی تلافی با رانندگان وسایل نقلیه دیگر نباشند.

رئیس پلیس راه استان لرستان پیرامون احترام به حقوق دیگران تصریح کرد: باید در زمان رانندگی مراقب تردد کودکان و افراد مسن باشیم و با رانندگی صحیح و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق دیگران احترام بگذاریم، رانندگان همواره به یاد داشته باشند که مسئول جان سرنشینان وسیله نقلیه خود هستند.

سرهنگ زارعی اظهار کرد: در زمینه حمل بار و مسافر نیز لازم است که رانندگان مقررات ایمنی موجود را کاملاً رعایت و به دستورات و راهنمایی های پلیس توجه کنند، همچنین فاصله ایمن با خودرو مقابل و برخوردی متین و صحیح با مسافران داشته باشند.