تحریف واقعیت ها، راهبرد دشمن جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح لرستان، گفت: دی ماه درتاریخ انقلاب اسلامی ازاهمیت و ارزش خاصی برخورداراست و در این ماه سه حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: امیر سرتیپ دوم، مراد خوشکنار ادامه داد: راهبرد تحریک مردم در مقابل نظام، تحریف و واقعیت ها را در چشم مردم کوچک شمردن و مردم رامایوس کردن از مهمترین راهبردهای دشمن جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: همه مسئولان و دلسوزان نظام می بایست با تمام قدرت در مقابل این توطئه ها ایستادگی کنند و مردم شهید پرور ایران اسلامی هم باید بصیرت لازم را در مقابل دشمنان داشته باشند.

امیر خوشکنار ادامه داد: اولین حادثه‌ای که در دی ماه در تاریخ ایران ثبت شده است مربوط به ۱۹دی ماه ۱۳۵۶ و سالروز قیام خونین مردم قم برعلیه رژیم ستم شاهی و طاغوت زمان بود.

وی تصریح کرد: دومین حادثه ثبت شده در تاریخ نهم دی ۱۳۸۸ است که سران فتنه با پشتیبانی و کمک دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران و به کمک یک عده فریب خورده، که اوج رفتار وقیحانه آنان در روز عاشورا و روز عزای سرور و سالار شهدا را به جشن تبدیل کردند.

وی گفت: خوشبختانه مردم با بصیرت ایران به موقع با خشم و حماسه حضور خود تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی نموده و از این رو روز نهم دی روزاقتداربصیرت مردمی نام گرفته است.

امیر خوشکنار در ادامه در مورد اهمیت روز ۹ دی عنوان کرد: نهم دی روزدفاع آحادملت ازولایت و ولایت فقیه خاصه مقام معظم رهبری است. و این روز بدین معناست که هرکس دربرابردین وآرمانهای جمهوری اسلامی بایستد،با شکست مواجه خواهد شد.

وی در مورد سومین حادثه ثبت شده در تاریخ انقلاب اسلامی به شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی اشاره و گفت: سومین حادثه مهم ثبت شده در تاریخ انقلاب اسلامی روز سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ است که آمریکای جنایتکار به فرمان رئیس جمهور وقت خود ترامپ قمار باز ، مردی بزرگ بنام سردارقاسم سلیمانی رابه شهادت رساند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان بیان کرد: امروز دشمنان ما بیکار ننشسته اند و بادو راهکاربه دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.