تاکید بر واکسینه شدن ناوگان حمل و نقل وسرویس مدارس

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر ضرورت واکسینه شدن ناوگان حمل‌ونقل و سرویس مدارس بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسیر خانه و مدرسه تأکید کرد.

به گزارش قاب خبر: محمود ثمینی افزود: موضوع نظارت با جدیت در مدارس اعمال شده و تذکرات لازم به‌ صورت مکتوب به آموزش‌ و پرورش ارسال می‌شود و دستگاه تعلیم و تربیت موظف است در جهت رفع نواقص اقدام کند.

وی ادامه داد: در صورت وجود نواقص در یک مرکز آموزشی آن مدرسه تعطیل خواهد شد زیرا سلامت دانش‌آموز و معلم در اولویت اول ماست و چنانچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده باشند از طرف ستاد استانی قابل پیگیری خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: خوشبختانه دانش‌آموزان تا حدود زیادی دز اول را تزریق کرده و در حال تزریق دوم هستند.

وی ادامه داد: لازم است فرهنگیانی که تاکنون به دلایلی واکسیناسیون را انجام نداده‌اند اگر محدودیت پزشکی ندارند به این مهم عمل کنند تا با اپیدمی و شیوع بیماری مواجه نشویم.

ثمینی تصریح کرد: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش واکسیناسیون در سطح کشور و اتفاقات خوبی که در این زمینه به وقوع پیوسته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: لازم است در سطح استان از فرایند واکسیناسیون استقبال مناسبی صورت گیرد و این موضوع جدی‌تر گرفته شود.