برگزاری کارگاه آموزش عکاسی در لرستان

معاون هنری و امورسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری کارگاه آموزش عکاسی با حمایت قرارگاه استانی شهید آوینی در استان لرستان خبر داد.

به گزارش قاب خب ، رضا نیازی در این رابطه اظهار کرد: به همت انجمن هنرهای تجسمی استان کارگاه آموزش عکاسی از سری رویدادهای هنری قرارگاه استانی شهید آوینی در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه شامل مبانی و سرفصل‎های اصلی عکاسی بوده و به صورت رایگان با ظرفیت محدود برگزار می‎شود، افزود: همچنین در پایان برای هنرجویان گواهینامه شرکت در دوره صادر می شود.

معاون هنری و امورسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به موضوعات این کارگاه اشاره کرد و گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد مقاومتی فضای مجازی، آسیب های فرهنگی و اجتماعی، فرهنگ مطالعه سواد رسانه ای، طرح جوانی جمعیت، فرهنگ امید، نشاط و سرزندگی هویت ملی و اسلامی، مفاخر و اسطوره‎های دینی و ملی، نسل دیجیتال از موضوعات این برنامه هستند.

نیازی در ادامه بیان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می‎توانند از تاریخ ۱۲ خرداد لغایت ۱۷ همین ماه با ارسال مشخصات خود از طریق پیام رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۶۷۰۸۸۳۱۳ ثبت نام خود را انجام دهند.