بازدید  از کارخانه سیمان دورود در راستای تعاملات دو جانبه و بازاریابی

قاب خبر: مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان و مدیر عامل شرکت سیمان دورود در راستای تحقق شعارسال واحیای رشد تولید وکمک به شرکت های راکد استان وتعاملات دو جانبه وبازاریابی در محل دفتر این شرکت بامدیر کارخانه دیدار کردند.

به گزارش قاب خبر: بهروز بالاوندی  تصریح کرد: با توجه به برنامه کلان وسیاست مدیران ارشد بانک در تعامل وبازاریابی با شرکت های تولیدی در کشور وخاصه استان، شرکت با قدمت وکهن سیمان دورود از شرکت های مجموعه بزرگ شستا را از شرکت های بومی و کار آفرین برتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به خدمات مطلوب اشتغالزایی این شرکت، با قدرت در صورت تعامل چند سویه در خدمت این واحد تولیدی و شرکت های تولیدی استان خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت سیمان دورود با تقدیر از خدمات مطلوب بانک رفاه کارگران در نگاه جدی به توسعه وپویایی صنعت واقتصاد از تعامل این بانک با شرکت سیمان دورود قدر دانی کرد.

فرهنگ ساکی افزود: در راستای بهبود ورشد تولید کارخانه در صدد خرید وتهیه نیروگاه برق هستیم ودر این راه مساعدت بانک رفاه در کمک به کارخانه سیمان دورود رابا پرداخت تسهیلات داریم.

مدیرعامل شرکت سیمان دورود با اشاره به اهمیت بحث های فنی در هلدینگ به فعالیت و عملکرد این واخد تولیدی قدیمی در گذشته وحال پرداخت و در این زمینه توضیح داد: سیمان دورود با توجه به قدمتی که دارد نیاز به اصلاحات فنی داشت که خوشبختانه در حال انجام است.

شرکت سیمان دورود از شرکت های زیر مجموعه شستا و قدیمی استان است که در تولید، اشتغال و کارآفرینی سالهاست در حال خدمت به صنعت و اقتصاد استان است و در این مقول در راستای رفع موانع تولید و احیای شرکت های تعطیل شده و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید ، در حال اشتغالزایی و تولید است.