اهمیت ویژه انتخاب افراد اصلح و شایسته در دستگاههای دولتی

استاندار لرستان با اشاره به سالروز تشکیل هسته گزینش، گفت: درایت و آینده نگری بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی مبنی بر صدور فرمان تشکیل نهاد انقلابی گزینش در پانزدهم دی ماه سال 1361 شجره طیبه ای است که برکات آن دائم و مستمر است .

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار اظهار کرد: بی تردید انتخاب افراد اصلح و شایسته برای خدمت در دستگاه های دولتی در راستای نیل به اهداف متعالی سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی ) نیز بر این امر تأکید نموده گزینشگران باید در کار تحقیق، خدا را در نظر داشته و ضمن رعایت حدود و موازین شرعی از دخالت دادن علایق شخصی و تنگ نظری پرهیز و عدل و انصاف را با جدیت مورد توجه قرار دهند .

استاندار لرستان بیان کرد: تلاش این نهاد انقلابی باید در جهت سوق دادن سیستم اداری به سمت گزینش انسان های شایسته و نخبه جامعه باشد زیرا اگر هر فرد در حوزه وظیفه خود، اخلاق اسلامی را رعایت کند در حقیقت گام موثری در سالم سازی جامعه برداشته و حساسیت وظایف گزینشگران نیز در همین رابطه بوده، از این رو هسته گزینش باید از سالم ترین و متعهد ترین مجموعه ها در بین دستگاه های اجرایی باشد .

زیویار تصریح کرد: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن پانزدهم دی ماه را که مقارن با سالروز تنقیح قانون گزینش و تاسیس نهاد انقلابی هسته گزینش به فرمان امام راحل ( ره) می باشد را به تمامی گزینشگران متعهد و مردم عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و ضمن گرامیداشت تقارن آن با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سلامتی و توفیقات روزافزون را از درگاه خداوند متعال برای گزینشگران پرتلاش و دلسوز مسئلت می نمایم .

استاندار لرستان عنوان کرد: امید است کارگزاران و دست اندرکاران این نهاد انقلابی در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج )، توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و عمل به قوانین و ضوابط مربوطه در مسئولیت خطیر خویش موفق باشند .